2011.10.19.
21:51

Írta: Apamaki

De jó vagyok...

Éppen haza felé tartunk a fájdalomdíjjal a Gulliverből, mikor szóba került, hogy nem tudtam legyőzni a szuperhősős kártyajátékban Icsit. (ennek az oka, hogy bármilyen nyerő lapot leteszek, mindig van egy új szabály, amit Ricsi szerint csak én nem ismerek, s az alapján ő nyert) Kissé kesernyésen, élcelődve jegyeztem meg:

– Hogy lehetek ilyen béna ebben a játékban, hogy mindig vesztek...

– Ja, én sem értem - kezdi Ricsi - hogy én meg hogy lehetek ennyire jó. Pedig nem így születtem, csak fejlesztem magam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kbr.blog.hu/api/trackback/id/tr73316207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása