2011.10.10.
09:35

Írta: Apamaki

Icsi a dajka

Kicsit aggódtam a hétfő délután miatt. Eszter szülőire ment és megkért, hogy vigyázzak Pannira. Ez több dolog miatt ígérkezett nehézkesnek: nekem fiam van és nem tudok a lányokkal bánni. Kérdezd meg a volt nőimet, mindegyik alátámasztja. Másrészt Panni most Icsire vadászik és Icsi meg nem csajozik. Harmadrészt a fiúk kiközösítik Pannit. Vagyis nekem kell tényleg vele foglalkozni. De legyen!

Az óvodában már azzal fogadtak, hogy Panni egész nap arról beszélt, hogy ma Icsi viszi haza. Igen, igazat mondott, árultam el az óvónőknek. S elindult Eszterékhez, felszedtük Gerit.

Megérkeztünk. Geri neki állt házit írni. Vagyis inkább helyette Icsivel hülyéskedni. Pannit pedig "baleset" érte. Azt hittem, már a másfél órából a fele letelt. De nem. Mindössze 10 perc. Éreztem, ez lesz a legrosszabb napom. Nem így lett.

Icsi egyszerre játszott Gergővel és Pannivel. Előbbivel Ben 10 keverőfigurás buli ment, Pannival pedig sütött, főzött, betegápolt. Olyan ügyesen koordinálta a két gyereket, hogy totál le voltam nyűgözve tőle. Imádtam. Megint büszke lehettem a fiamra. És ez annyira jó érzés.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kbr.blog.hu/api/trackback/id/tr83302131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása