2012.02.15.
07:54

Írta: Apamaki

A meztelen csajos naptár

A nagy hétvégi selejtezésben előkerült egy bontatlan 2006. évi CKM naptár. Az Excaliburban készült képeken domborítanak a ruhátlan cicák. (Az Excalibur egy casinó - mondjuk úgy, hogy középkori lovagvárnak berendezve, páncélokkal, pajzsokkal, stb)

– Apa, ez a naptár már lejárt, azért tetted ide ki? Megnézhetem?

Mit mondhattam volna? Tiltott gyümölcsként biztos, hogy kikutatja. Hát gondoltam, átlapozza és mivel neki ez még nem téma, mehet a kukába.

– Apa, mikor tehetem ki ezt a naptárt a szobámba?

Na, ezt elszámítottam.

– Kincsem, szerintem sokára. Mert ha most kiragasztod, apát meglincselik.

– Hm, de kár.

– Különben is, mit kezdenél ennyi meztelen csajos képpel?

– Meztelen csajos képpel? – néz rám kérdően – Nem látod, milyen jó lovagok meg fegyverek vannak rajta...

Furcsa, addig észre sem vettem :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kbr.blog.hu/api/trackback/id/tr464110985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása