2013.10.10.
07:35

Írta: Apamaki

Ricsi nem tud hízelegni

Már eleve jól indult a délután: egy kis technikai probléma miatt késve érkeztem a fociedzésre. Így már csak kispadon lévő káoszt láttam: ruhák, iskolatáska, focizsák szanaszét dobálva a földön, padon, korláton. Nem szóltam, inkább gyorsan mindent beraktam a zsákba és indultunk lovagolni.

Csoki és Ricsi kiváló összhangban bandukolt 50 percen keresztül a pályán. Mint két nyugdíjas cowboy marhaterelés közben. Azért ügettek néha egy kicsit, hogy Marcsi ne boruljon ki teljesen a két "jóbaráttól". De nem szóltam. Bár már ráncoltam kissé a homlokomat.

Otthon táskafelnyitás. Az ellenőrzőt keresve kipakoltam 3 kisebb hurrikán, egy 5-ös erősségű földrengés és egy szökőár maradványait. És még mindig nem szóltam. Belelapoztam az üzenő füzetbe és az ellenőrző könyvbe. 

Nos ez volt a pont, ahol elszakadt a cérna:

– Icsi, gyere ide! - szóltam a fiamnak.

A gyerek jött, rám nézett és egyből levette, hogy mi a helyzet. És a kis dög, mielőtt bármit is mondhattam volna, beelőzött:

– Apa, te már annyiszor mondtad nekem, hogy szeretsz, hogy szerintem te imádsz engem. – sarkon fordult és otthagyott. Én nem tudom, hogy csinálta, de megint megúszott egy napot büntetés nélkül.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kbr.blog.hu/api/trackback/id/tr325561425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása